Zwemmen met Lucas

30 juni 2016 - Leek, Nederland

Gisteren heb ik samen met Lucas en Tessa gezwommen dit was erg gezellig, Tessa had een vriendin meegenomen zodat zij zich niet verveelde (wat ik me wel kon voorstellen), want als mama de hele tijd op Lucas moest letten heeft ze niet zoveel tijd om gekke dingen te doen met dochter lief. Maar goed ik heb Tessa dus niet gezien de hele middag. (die heeft dus ook plezier gehad)

Dus lekker met Lucas gezwommen en wat was ik trots op hem. De vorige keer dat ik met hem aan het zwemmen was durfde hij nog helemaal niets. Hij durfde niet onder water met zijn hoofd, hij durfde niet te springen, ging huilen als er water in zijn gezicht kwam.

Nu sprong meneer in het water, vergat hier en daar zijn mond dicht te doen en moest even al hoestend even op adem komen. Ik herinnerde hem al die keren eraan zijn mond dicht doen ("oh ja" was het dan). hij zwom zowaar met zijn armen en benen (en niet op zijn hondjes maar echt zwemmen). Hij zat op een mat die viel om (in het ondiepe) ik kon even niet zo snel reageren, omdat er iemand tussen ons door zwom, maar meneer schoof netjes de mat van zijn hoofd en kwam weer boven WOW, wat was ik trots op hem zeg. Hopelijk laat hij nu deze progressie ook zien bij zwemles en mag hij gauw naar badje 3.

Goed gedaan jongen.

1. Martina:
    30 juni 2016
    Wauw, wat goed van hem! Ik ben ook trots op hem. En wat een leuke middag hebben jullie gehad.